lördag 14 mars 2009

Vem i helvete...?! (Del I)

Vet inte om ni känner till Vem i helvete...?! men jag har precis snubblat över denna sida och vad jag kan se så är den alldeles, alldeles underbar. En sida helt i min stil. Det första inlägget jag såg fastnade jag för direkt. Vem i helvete bygger undermåliga sexmaskiner?!

Händelsen gör en mörkrädd, men svaret är hysteriskt roligt. Ja ni får läsa själva. Tack Anders, ett skratt sägs förlänga livet.

Vem i helvete bygger undermåliga sexmaskiner?!

NBC New York berättar om en 27-årig kvinna från Maryland som fick flygas till sjukhus tidigt i söndags morse efter att ha skadats av en hembyggd sexleksak.
Hon och en partner hade använt en dildo fastsatt på en tigersåg (bilden) när olyckan inträffade.
Sågbladet sågade igenom plasten på dildon och skadade kvinnan. Storyn förtäljer visserligen inte var på kroppen, men vi kan ju gissa på ett ungefär.

AJ! AJ! AJ! Arma människa! *rysningar*

Alla vet väl att
när man monterar en dildo på sin tigersåg slipar man först bort tänderna på sågbladet med vinkelslipen. Därefter borrar man dubbla hål genom både bladet och väggen på dildons batterihållare, varpå man epoxylimmar och popnitar ihop dessa två.

Amatörer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar