måndag 9 mars 2009

Träning och arbete

Nu är det snart dags att bege sig till gymmet för att löpa lite, lyfta lite skrot och kanske simma några längder. Sen är det dags att ta itu med bokföringen när jag kommer hem. Har låtit den få stå tillbaka för andra nöjen, men det får det vara slut på nu.

Helgen spenderade vi med att hälsa på min bror med familj. Min brorson blir större och större för varje gång jag ser honom, vilket inte är för ofta. Vi tog en promenad och tittade på hästar, getter, kaniner och höns. Tusan att jag aldrig skall komma ihåg att ta med kameran.

På eftermiddagen åkte vi vidare till en kompis som fyllt. Vi är gudföräldrar till deras alldeles underbara son, som fick följa med mormor och morfar hem. Det blev middag och det var skönt att träffas för det sker allt för sällan. Så såg vi även
Tropic Thunder och även om det var roligt att se Robert Downey Jr spela en afro-amerikan så var det nog också höjdpunkten. Det var en ganska vriden film och inte så särdeles jätterolig. Det är inget jag kommer se ingen, men det är likväl sevärt att bekanta sig med Downeys karaktär.

På söndagen hängde vi med några polare och
bowlade. Jag vann! Det händer aldrig så de spelade riktigt uselt. Kul var det i alla fall. Nu måste jag packa väskan så jag kan hämta biljetter till operan och dra och träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar