lördag 14 mars 2009

Min kväll

Här var det inte meningen att jag skulle bli sittandes, men men... Vi kom iväg till restaurangen så småningom. Det var kul att träffas, det är faktiskt pinsamt hur sällan vi ses. Jag beställde fläsknoisette med beasås och friterade klyftpotatis. Det var helt okej, men det hade inte skadat om såsen inte hade varit så rinnig. Vi hade i alla fall en jättetrevlig stund ute och blev sittandes några timmar. Sen hyrde vi Patrik 1,5 och drog hem till dem.

Väl där började vi spela Geni och till syven om sist så vann undertecknad. Hurra för mig! Lite lätt i alla fall. Det var en jämn kamp. Till slut så var vi så trötta att vi kände inte för att dra igång filmen, så inga kommentarer om den än. Jag vill se den med ett öppet sinne. På väg hem frös jag nått så otroligt och den tjocka dimman gjorde mig riktigt uggig så jag tänkte hoppa rätt i säng. Denna underbart sköna, fantastiska säng.

Så blev det ju dock inte. Skulle "bara" kolla en snabbis på datorn och så fastnade jag. Jag hittade något som jag fann mycket roligt och underhållande, så bra faktiskt att det förtjänar ett eget inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar