måndag 23 mars 2009

Måndag igen

Så var det en ny arbetsvecka. Har haft fullt upp idag, men det har varit fint väder så jag tänkte ta en sväng med hojen efter jobbet. Tyvärr var det kallare än väntat och dessutom kom regnet strax efter att jag slutat. Det är lagen om all jävlighet det, fint väder när man jobbar och dåligt när man är ledig. Tog tillfälle i akt att byta vindrutetorkare. Har haft nya i bilen i säkert en månads tid, men inte kommit mig för. Fick lite hjälp av pappa, för att inte säga han bytte dem åt mig. Jag fick inte loss dem. De satt för hårt, eller så var jag rädd för att bryta av något om jag tog i. Oavsett sitter de nya på nu. Tack för hjälpen pappa.

1 kommentar:

  1. Det var lite otippat, att det var så lika (:

    För övrigt skulle jag aldrig klara att byta vindrutetorkare. Mycket kan jag göra själv, men inte det. Och tyvärr skulle det behövas ):

    SvaraRadera