torsdag 12 mars 2009

Till helgen

Just nu känner jag mig så trött, vet inte vad det kan bero på. Får försöka rycka upp mig. Imorgon kväll skall vi på parmiddag och till helgen är det 30 års kalas. Så ikväll får jag nog avsatta tid för lite TLC åt mig själv. Nagellacket flagnar, hade tänkt fixa det redan i början av veckan men inte hunnit. Får bli ikväll, det ser rent gräsligt ut. Tyvärr har jag brutit en nagel bland alla mina (naturligt) långa. Tänkte testa det nagellack jag köpte senaste jag var i Göteborg. Har aldrig använt knallrött förut, men det såg ganska fint ut. Det var inte glitter, men någon form av gnister i det till att lyfta färgen. Får testa sånt man inte brukar, vill inte fastna i gamla vanor och rutiner. Är det helt åt väggarna får jag väl ge bort det.

Skall bli så skönt att gå ut och äta. Gillar att inte behöva laga mat och diska själv. Framför allt skall det bli skönt att träffa en väninna som jag träffar alldeles för sällan. Behöver en liten paus i allt arbete. Skall bli kul med födelsedagskalas också, men kan inte nu berätta vad vi ger i present.

2 kommentarer:

  1. SV; hehe okej, ja det är ju inte så skönt att frysa! Men ja kjolar är riktigt fint! :)

    SvaraRadera
  2. Jajjamensan, det är boken Twilight som filmen är baserad på. Till hösten kommer New Moon som är baserad på bok nummer 2 med samma namn. Jag tycker de är riktigt bra.

    SvaraRadera