tisdag 24 mars 2009

Konsumera mera

Till helgen kommer nog Escadas nya doft att införskaffas. Skall även se om jag inte kan hitta och i alla fall prova den snygga klockan från Guess, som jag har nämnt tidigare. Sko-nöjet är tyvärr förstört då jag inte får ha klackar på ett tag. Har nyss köpt två par fotriktiga skor så det får väl hålla mig för en stund.

Nånting som jag alltid tyckt varit befängt är att affärer, fik etc har stängt när folk är lediga. En söndag med strålande vårväder och folk är ute och strosar och vill sätta sig i solen och ta en kaffe. Går det? Nej allt är stängt. I alla fall i mindre städer. Sen kan jag förstå att även de som driver verksamheterna vill vara lediga, men går inte deras verksamheter ut på att få in kunder? Borde de då inte ha öppet när folk har möjlighet att gå?

Nej det skall bli skönt att träffa tjejerna igen och bara ha kul, umgås vara ledig och se andra jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar