torsdag 26 mars 2009

Fint men kallt

Den senaste veckan har det varit underbart väder! Solen skiner, himlen är blå och det är knappt några moln. Trots detta så är det faktiskt ingen direkt värme. Det är minusgrader på morgon/kväll och som bäst några ynka plus på dagen då man jobbar. Jag som hade tagit ut hojen och sett fram emot att få köra lite. Jo jag vet man kan köra trots att det är kallt, men det blir väldigt mycket kallare med fartvind och jag är av den frusna typ som till och med kan frysa i solarium. Köra i minusgrader är inte för mig. Så nu har den stackars hojen stått ute ensam istället för i varmgarage med sin polare. Det har gett mig lite dåligt samvete så nu får hon åka in igen. Är upptagen hela helgen så även om det blir varmgrader kommer jag inte vara hemma till att köra så det är väl lika bra att hon får komma in till det varma och ombonade tills det blir bättre temperatur.

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra! Kör en tävling i min blogg, titta gärna in och tävla :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Har lämnat ett bidrag. Tack och lov så har jag inga dumpningserfarenheter så jag har dålig inspiration, men det var en skojsig fråga.

    SvaraRadera