fredag 6 mars 2009

Insättning på livskvalitékontot

Igår gjorde jag en insättninglivskvalitékonto. Tog hela dagen ledigt och åkte och strosade i affärer med min kära fästman. Vi hade planer på att gå på bio också, men konstigt nog fanns det inget att se. Eller i alla fall inte som vi ville se. Inte kan jag skryta med att ha gjort några fynd heller. Däremot åt vi gott på Cheers. De har hyfsat utbud och god mat till bra priser, men framför allt så har de väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Det är något jag uppskattar enormt för det är för mig en stor del av att "gå-ut-och-äta upplevelsen". Framför allt när jag alltid skall krångla med att beställa utan rödlök, som av någon anledning har blivit en riktig trendlök. Den finns över allt hela tiden - usch! Tack och lov för personal som förstår att det inte är för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar