fredag 13 mars 2009

Så de fick rätt

Tycker sällan man kan lita på vädermannen, eller kvinnan, men denna gången blev det rätt. Ca 5 cm snö har kommit. Det gör att våren känns väldigt frånvarande. Även om det är väldigt fint, så får man väl hoppas på att det smälter bort under helgen.

Igår så tog jag mig faktiskt tid till lite manikyr. Funderade på outfit till helgens kalas och bestämde att det går att få ihop med det nya nagellacket jag köpt. Så för första gången sitter jag här med röda naglar, men inte klassiskt 80-tals rött utan det är en liten metallisk touch på dem. Blev faktiskt väldigt nöjd.

Tyvärr blev det inte mycket jobb igår för jag bad R att fixa en grej på datorn och medan jag väntade så gjorde jag manikyr. Tyvärr blev det aldrig av, datorhjälpen alltså, så får väl jobba lite mer i helgen för att kompensera.

Istället så såg jag lite på TV och läste min bok. TV6 visade Miami Vice. Den var jag faktiskt på bio och såg. Var sugen på en bra action, tyvärr var det ju inte det. Filmen är på det hela lite pinsam. Såg bara bitar av den igår. Övergick till Flickan som lekte med elden, nu har jag kommit mer än halvvägs och jag får nog säga att jag tycker den är rätt så bra faktiskt. Kommer med en recension när jag är klar med den. Borde jobba och inte läsa dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar