torsdag 12 mars 2009

Blogg-hoping

Snön forsätter att falla med täta, täta små flingor. Det är egentligen väldigt vackert. Det är helt vitt ute nu. Några cm har det kommit på backen och bilen som jag ser genom fönstret är nu vit och inte längre blå.

Har flytt verkligheten med att börja kolla efter resor. Fast någon högsommar värme lär det ju inte bli om man resor inom Europa. Sen är den svenska kronan löjligt låg som om man väl får tagit sig utomlands lär man inte ha råd att vistas där är jag rädd. Har också flytt verkligheten genom att blogg-hoppa. Med andra ord gå till nån blogg, från den gå vidare till någon annan blogg osv. Kul, snubblar man över folk och ämnen mellan himmel och jord.

Kanske man skulle ta och jobba lite också...

9 kommentarer:

  1. sv: usch va trist. ja ni brukar ju slippa de men inte denna gången då tydligen ;) HAHA ! här slipper vi iaf :)

    SvaraRadera
  2. Ja man ska vara glad att man har jobb, men vad jobbar du med?

    SvaraRadera
  3. Vad roligt, ni kanske arbetar med utbildning och vill ha en praktikant dit? hehe (ja, jag är desperat)

    SvaraRadera
  4. Hehe! Blogghoppa lät som en skoj grej.

    SvaraRadera
  5. sv. Jo kontakter är allt tyvärr, känner dock inte speciellt många som är inom utbildningsbranchen tyvärr.Men än har jag inte gett upp hoppet.

    SvaraRadera
  6. sv. Jag läser något som heter "pedagogik nya medier" och till sommaren blir jag manusproducent, utbildningsledare, projektledare och distanshandledare med inriktning ny medieteknik.
    Jag vill hålla på med utbildning´, ska utbildning möjligen leda olika projekt som ar med utbildning att göra

    SvaraRadera
  7. Det låter som en trevlig helg du har framför dig! :D

    Hoppas du får det bra! Kram!

    SvaraRadera
  8. sv. hihi vad gullig du e=)

    SvaraRadera