söndag 22 mars 2009

Våren är här!

Nu äntligen proklamerar jag att det är vår! I flera dagar har det tack och lov varit sol med plusgrader och kvittrande vårfåglar. Suget efter att rulla ut hojen har bara ökat. Idag fick det äntligen bli dags. Det är ingen värme att köra men det är en stor glädje. Det blev en kortare tur. Brukar inleda säsongen med några avrostningsrundor. Skall även ut imorgon tänkte jag, om vädret tillåter (håller tummarna).
Hoppas att ni alla har haft en lika trevlig vårlördag som jag!

1 kommentar:

  1. Åh, vill också köra ut hojen och ge mig ut i vårvädret, men har ju inte ens C-körkort :/ hmm. Får la bli cykeln ist... ;) Men visst är det UNDERBART med vår i luften :)

    Förresten, klart du får jobbsökarstöd utav mig (you go girl;).. inom vilket yrke söker du?

    SvaraRadera