söndag 22 mars 2009

Söndagsbio

Det har inte varit riktigt lika fint väder som igår. Det var mera grått än blått och bara hälften så varmt. Solen visade sig dock så jag plågade ut knäna på en söndagspromenad. Det var för kallt för att rulla runt med hojen, får se hur morgondagen ter sig. Avslutade promenaden på en pizzeria. Inte särskilt nyttigt, men väldigt skönt att slippa laga mat. Har nu också varit och handlat och hyrt film. Till kvällen visas Pineapple Express. Tyvärr så har jag sett trailern och den verkar otroligt fånig och dum, inte alls min sorts film, men det skall ju vara en komedi så förhoppningsvis kommer den bjuda på en del skratt. Återkommer med recension. Nu måste här röjas undan lite så vi får plats för biovisning. Ha en trevlig afton!

6 kommentarer:

  1. sv: oj, det var en hel del saker :P Men om jag får fråga, vad är "jumper's knee"? :S

    SvaraRadera
  2. sv. åh, okej :/

    SvaraRadera
  3. Nja, Robinson är inte helt min grej heller. Tänkte att det vore kul att se första avsnittet för att se hur det var i år. Kom i håg när det började sändas för flera år sedan, då gillade jag det. Kommer ihåg att alla pratade om det :P Men som du skrev, man har ledsnat lite..

    Mums med pizza :) Hur var filmen btw? Hoppas det var bättre än du trodde och att du har en fin söndag!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att filmen gav dig några skratt i alla fall. Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Hoppas filmen var bra! :D Kram!

    SvaraRadera