måndag 23 mars 2009

Pineapple Express

Igår hyrde vi Pineapple Express till att se som söndagsfilm. Jag hade inte höga förväntningar på den efter att ha sett trailern för den och tyvärr för mig så var den precis som jag trodde - otroligt fånig och otroligt dum. Den handlar om en hobby-majje-rökare som råkar se en polis mörda en man. Han flyr till sin langare och tillsammans så jagas dessa två pundare av polisen som sköt och knarkkungen som hon jobbar för. "Host-scenen" var rolig, men i övrigt så minns jag inget av den.

Betyg: 1 av 5

Lite ovilligt gav jag den tredje delen av Stieg Larssons bok en chans när jag krypit ner under täcket för kvällen. Nu börjar det hända lite saker, får se om den artar sig och blir bättre. Den har ju börjat segt för att uttrycka det milt, men jag skall allt ta mig till slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar