fredag 6 mars 2009

Snart slut...

...har ca 60 s kvar av Män som hatar kvinnor, skall vänta tills jag läst ut den med att helt bilda mig en uppfattning om den. Än så länge måste jag nog tyvärr medge att den inte riktigt håller upp till de förväntningar som läggs på den när alla säger att den är så fantastiskt bra. Kanske jag hade funnit den bättre om jag inte alls hade hört talas om den, men den fångar mig inte riktigt. Det tar 306 s innan jag faktiskt känner ett sug till att läsa nästa kapitel och det tar ytterligare över 100 s innan de faktiskt "händer" lite spännande element. I övrigt är den grov och otäck, men det förmedlas lite för sakligt för att man skall orka reagera på det sätt som förväntas. Återkommer om 60 s, kanske har ändrat uppfattning tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar