onsdag 20 maj 2009

Villrådig

Tog en tur till Telia, OnOff och Elgiganten idag. Fick klämt och känt på det mesta i telefonväg. Bra tänkt av Elgiganten att faktiskt ha riktiga telefoner som är igång. Fick jag chans att faktiskt testa menyvägar etc. Kom nog fram till att jag är inte redo för en mobil som är utformad som en dator. Detta är en av de som jag funderat på, men jag vet inte jag kommer vänja mig eller bli skogstokig på den. Därför funderar jag på denna, som är lite av ett mittemellan alternativ. Just nu har jag denna och den är jag mycket nöjd med. Usch jag blir villrådig. Jag vet vad jag har men jag vet inte vad jag får, som med så mycket annat här i livet.

Under mitt strosande och funderande så blev inget shoppat, men jag stötte ihop med en gammal vän och hennes son. Det var riktigt roligt att se dem igen. Sedan tog jag en omväg hem och överraskade min mor på hennes jobb. Varpå jag stannade till på vägen hem för att hälsa på min gudson och hans föräldrar, men de var tyvärr inte hemma. Så det blev en sväng på stan för hämtning av kinamat, så nu när jag är mätt och belåten går tankarna åter till mobiltelefoner och restresor. Har ni några förslag, mottages dessa tacksamt. Billigast är ju självklart att bara strunta i alltihop, men är det verkligen roligast så?

1 kommentar:

  1. Kolla in min blogg, har en tävling om ett fint armband just nu =)

    SvaraRadera