fredag 22 maj 2009

Någon form av mobil slutsats tagen

Efter viss fundering har jag kommit fram till följande;
Jag kommer inte att köpa denna, den skiljer sig inte så mycket mot vad jag har och de kostar ungefär samma. Så blir det någon ny mobil blir det antingen den här eller den här. Då får jag en uppgradering mot vad jag har och i förhållande till mellan de två Samsung så är det ingen gigantisk skillnad. Dock känns kostnaden omotiverad så jag avvaktar lite och ser hur ofta min nuvarande mobil kopplar ifrån sig. Det får avgöra när jag tar upp mobilfrågan på nytt.

Det är mer värde för mig att resa upp pengarna och just nu har jag siktat in mig på Korsika. Där har jag aldrig varit och den lilla ön har en ganska så rik historia som jag är mycket nyfiken på.

2 kommentarer:

  1. Korsika har jag funderat på flera gånger när vi tittat efter resmål. Verkar spännande!

    SvaraRadera
  2. Hade varit jättekul att komma till Korsika för jag har aldrig varit där och de har massor med fornlämningar och historia som en sån som jag bara frodas och vill vältra mig i. Vet inte om det blir Korsika, antar man får vara glad om man bara kommer iväg.

    SvaraRadera