onsdag 20 maj 2009

Mina planer fallerar

Flera av mina medarbetare har tagit ledigt nästa vecka så jag kan inte åka imorgon, för då är jag inte tillbaka i tid och då blir det väldigt kort om folk. Får helt enkelt hålla mig hemma. Likväl slutar jag tidigt idag så nått får jag väl ta och göra något med dagen. Tror jag skall åka och klämma och känna på telefoner. Funderar på att byta ut min mobil. Inte bestämt mig än dock för jag är löjligt nöjd med den jag har, men den har slagits i bitar på betonggolv flera omgångar och min stackars katt som skulle till veterinären blev så nervös att hon kissade ner den så jag fick bada/duscha den sen. Egentligen är det anmärkningsvärt att den ens fungerar. Det enda problem jag har fått med den är att den ibland helt obemärkt kopplar sig från nätet och då kan jag varken nå eller nås. Har hittills inte varit några problem heller, men hela syftet med telefonen är just att kunna ringa eller bli nådd om något händer. Därför funderar jag på att byta ut den mot en nyare.

Kanske jag kan ta en tur till närmsta köpcentrum och sen överraska min mor på hennes jobb på vägen hem och kanske även gå in en sväng hos min gudson som är helt underbar. Honom ser man inte allt för ofta. Tyvärr är det samma med min urgullige brorson. Kanske skall skippa en restresa, ta ledigt och bara vara med familj och vänner. Vad är egentligen viktigare här i livet?

1 kommentar:

  1. Du har så rätt. Jag menar vad är egentligen viktigare här i livet än ens släkt och vänner =)

    SvaraRadera