torsdag 14 maj 2009

Steg ett

Jag har börjat göra efterforskningar för att kunna få uppleva några punkter på min lista. Hittills har jag börjat vidta åtgärder för att kunna bocka av det som inte ligger allt för långt borta. Så denna sommar skall jag försöka få avklarat både kanot och luftballongflygning. Får se hur det kan gå med detta.

Fast nu skall här städas och röjas lite. Behöver byta sängkläder, tvätta och dammsuga. Dessutom har jag gjort planer med vänner om att gå ut och äta på lördag och sen fortsätta här för se schlagerfinalen, så det är för att de skall känna sig välkomna också. Ser fram emot lördag kväll, det har varit så mycket ända sen förra sommaren att jag behöver en avslappnad kväll att bara umgås och prata strunt i goda vänners lag. Tyvärr tror jag inte Malena vinner, men om hon placerar sig så vi slipper kvala nästa år vore det ju trevligt. Såg faktiskt deltävlingen i tisdags och jag tyckte att det fanns en del bra bidrag och några av dem gick till och med vidare. Om inte annat så brukar scenframträdanden och artisternas kläder kunna ge utrymme för många roliga kommentarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar