tisdag 26 maj 2009

Då bär det av - inom kort

Idag bokade jag en restresa till min kära fästman och mig. Det skall bli väldigt skönt att bara komma iväg och ta lite ledigt och göra vad som faller oss in. Inte för att man behöver någon ursäkt för att göra det, men om man skulle vilja ha en ursäkt så firar vi 14 år tillsammans medan vi är borta. Det blir en tur till Kreta, som vi förvisso varit till tidigare men jag trivdes bra där så jag kan besöka ön igen. För det priset så klagar inte jag, 998 kr inkl. hotell. Med transfer och skatter slutar det på 1473 kr / pers. I mina ögon är detta mycket prisvärt. Ser fram emot att åka.

4 kommentarer:

  1. Åh vad underbart att bara sticka iväg så där! :) Och ja priset var ju toppenbra!

    Hoppas ni får det härligt och grattis till 14 år!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Det skall bli fantastiskt skönt. Ikväll blir det till att packa.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får njuta ordentligt av er ledighet tillsammans.
    Njut för oss som är kvar här hemma också =)
    Kram
    Lis

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Lis. Det har vi verkligen gjort.

    SvaraRadera