tisdag 5 maj 2009

Tiden rusar

Inte helt ovanligt så har tiden bara rusat iväg. Trevligt nog så har jag de senaste dagarna varit uppbokad med nästan bara nöjen. Arbetsveckan avslutades med att vi var bortbjudna på middag. Grillat - mums! Sen spenderades fredagen med shopping, gokart, restaurangbesök och bio. Lördagen var höjdpunkten med en dag av shopping och god middag på restaurang i Göteborg, för att sedan gå och se Läderlappen på Göteborgsoperan. Det var första gången jag såg en operett, så nu har jag även bockat av en punkt på min "bucket list". Söndagen ägnades åt deklarationen, ett nödvändigt ont, men nu är den inlämnad och det känns bra. Igår var jag på möte och bjöds på middag. Det var också väldigt trevligt och gott. Det är så man känner sig bortskämd. Har inte satt en fot i mitt eget kök på en vecka. Det är för härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar