tisdag 26 maj 2009

Vad är grejen med Facebook?

Det verkar bara jag i hela världen som inte är medlem på Facebook. Har jag missat något? Det är ju inte så att om man går till sidan och kikar att man får ett hum om hur den ser ut eller vilka funktioner man kan nyttja om man skaffar ett konto. Är det bara jag som tycker om att hålla kontakten med folk via att träffas, ringas och då och då även sms och mail? Behöver jag Facebook för att hålla kontakten med mina vänner? Vilken hemsida man än går in på så finns det en länk till att man kan göra nått med den på Facebook. Är Facebook något man behöver i denna värld? Jag hade aldrig trott jag skulle ha mig en blogg heller, kanske jag "behöver" ett Facebook-konto. Kanske man måste börja kolla upp vad detta med Twitter är också innan man helt faller från jorden vad gäller dessa moderniteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar