söndag 7 juni 2009

Söndagspromenad

Yes, då har jag varit och röstat. Det har regnat sen jag kom hem från Kreta så det är ju inte lockande att gå ut, men vem bestämmer, jag eller vädret? Är det bara regn är det verkligen jag, så huvan upp och paraply med. Efter en liten promenad så har jag lagt min röst. Fortsatte sen till Konsum och handlade lite. När jag kommer ut så öser regnet ner. Jaja, det var ju bara att vänta. Hade ju med mig min mp3-spelare för att jaga undan de gråa molnen, i alla fall i mina sinnen. Typiskt att batteriet dör när jag kliver ut från Konsum. Så i ösregn har jag gått en söndagspromenad, nu skall det bli gott med mat.

2 kommentarer:

  1. Har kollat igenom dina inlägg om Kreta, tack för att jag fick följa med en sväng dit;) Var också och röstade, men slapp regnet. Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Kul att du tyckte om dem. Ha det bra!

    SvaraRadera