söndag 7 juni 2009

Hemma från Kreta - del 6

Sista dagen tog vi en promenad till Platanias och besökte ett spa. Jag fick en mycket välbehövlig manikyr och R fick en, enligt utsago, underbar massage. Sen blev det lite shopping. Undertecknad köpte två par skor, varav inga har kunnat användas ännu för att det är kallt och regnigt här hemma. Efter lite tid vid poolen så tog rastlösheten ut sin rätt och vi tog en promenad i Agia Marina och stranden och sedan åt vi en ordentlig middag medan vi väntade på bussen.


Flygning både dit och hem gick bra, trots turbulens och nu är det bara att anpassa sig till vardagen och gå igenom alla bilder kvar. Jag hör regnet på rutan och längtar tillbaka till solen och värmen. Tror jag skall börja kika efter en ny resa...

3 kommentarer:

  1. What! DU avundas?! JAG avundas dig =) KRETA! Vad underbart, och vilka fina naglar sen =)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tackar! Det har regnat sen jag kom hem, vill iväg igen...

    SvaraRadera