torsdag 25 juni 2009

Beredskap

Denna veckan (ons-ons) har jag jouren på jobbet. Det innebär att jag finns tillgänglig och jobbar dygnet runt i en vecka. Det är ovant mot vad jag är van med, att springa iväg på dygnets alla timmar för att jobba. Trots allt har det börjat hyfsat lugnt, vilket är en bra start när man är ovan. Dock så grävde någon av en kabel och förflyttade tillbaka kontoret till stenåldern. Ingen el, ingen dator, ingen fax, inget internet, INTE NÅTT av vad man är van med. Tyvärr så är allt detta en nödvändighet för att utföra arbetet så det var som att bli skjuten i båda knäskålarna och sen få en fogsvans i häften, men bra kvinna reder ut det mesta. Idag har jag jobbat över 12 timmar i streck, så jag skall nog mest försöka slappa ikväll. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar