fredag 13 februari 2009

Liten blick tillbaka på januari...

Börjar med en liten tillbakablick på det nya året, som hittills varit ganska så hektiskt. Det har varit löjligt mycket att göra både på jobbet och med företaget, men det är oftast faktiskt roligt. Det hade varit väldigt tråkigt om det hade varit tvärtom. Jag beslutade enväldigt att min kära fästman (R) och jag skulle åka ner till CIFF (Copenhagen Internationl Fashion Fair) i februari, så jag sysselsatte mig med att pussla ihop tåg, hotell och mässbiljetter.

För er som inte känner till CIFF så är det en av Europas främsta modemässor och den hålls för den 32 gången i ordningen. Under de fyra dagar som mässan pågår samlas cirka 30 000 besökare från flera olika länder för att se över 2000 olika varumärken ställas ut i över 1000 utställningar.

Lyckades få en ganska bra lösning på en resa 6 - 8 februari, med hotell inkl. frukost, eller morgenmad som det heter i Danmark. Så för att förbereda mig lite inför mässan åkte jag på en shoppingtur till närmsta köpcenter (det finns alltid en ursäkt) och tvingade med R att möte upp för att gå ut och äta och gå på bio. Det gör jag ett eget inlägg om.

På återsyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar