fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13

Fredagen den 13:e inleddes på röntgen för en undersökning av mitt knä. Inte nådigt vilka maskiner de har. Hade varit intressant att få vara med bakom kulisserna någon gång. Det tog bara några minuter och sen var jag på väg därifrån. Tiden får utvisa om bilderna visar något.

Annars bjuder dagen på arbete, så som de flesta vardagar gör. Till kvällen dock skall vi hem till några vänner. Det skall bli trevligt. Känner mig förvisso fortfarande trött och sliten, inte helt återhämtat mig sen jag varit sjuk. Håller fortfarande på med förkylningssymptom, så jag hoppas att jag inte smittar ner dem.

Imorgon är Alla hjärtans dag, men det har jag varit för trött för att tänka på. Har inte planerat en sak. Alla dagar borde alla hjärtans dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar