måndag 14 september 2009

Steg 1

Så följande morgon (fredag) ringde jag till jourcentralen och förklarade läget och de sa att det bästa vore om jag ringde direkt till bröstmottagningen i grannstaden. Så det gjorde jag, men de har ingen telefontid på fredagar. Därmed var det inget mer jag kunde göra, om jag inte åkt till akuten men det känns ju lagom överdrivet. Därför tog jag med virusinfektion och fästman och åkte till Värmland och släkten som planerat. Det var ändå tänkt att vi skulle fira min brors, hans flickväns och min födelsedag där uppe och jag hade beställt tårta för tillfället. Resan gick bra, min kost bestod av Alvedon och Loka och jag sov bort nästan hela vägen. Väl framme hos Farmor installerade vi oss och umgicks, min fästman, mor och far hade rest upp tillsammans. Till kvällen kom även min bror med flickvän och pojk. Det var en bra start på helgen, bortsett från allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar