fredag 11 september 2009

Sicka dagar det har varit

Jag har aldrig varit känd för att ha flyt, men nu det senaste tycker jag nog nästan att det börjar bli löjligt. Förra veckan var ganska så uppbokad. Min födelsedag var på torsdagen och till den var det planerat en mingelkväll med god mat och dryck. Därför skulle vi ta tårta med familjen på onsdagen.

Redan på tisdag eftermiddag började jag känna mig dålig och på onsdag smet jag faktiskt hem lite tidigare för att hinna vila innan familjerna dök upp. Det var en mycket trevlig kväll och jag är nu en stolt ägare till en Mackmyra whiskey. Jag fick också en del pengar som jag ämnar använda till att skämma bort mig med en ansiktsbehandling. Det har jag aldrig provat tidigare.

Allt eftersom kvällen gick blev jag sämre, trycket över bröstet blev starkare, hostan intensivare och febern steg. Så på min födelsedag satt jag på sjukan. Ville bara kolla att allt var som det skulle eftersom vi egentligen hade tänkt att åka bort över helgen. Efter en del tester kom de fram till att det var en virusinfektion och jag fick åka hem och vila. Senare på kvällen upptäckte jag två knölar i mitt högra bröst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar