fredag 21 augusti 2009

Överraskning

Ibland har man det bra, min kära fästman har informerat mig om jag skulle hålla denna helgen ledig för han har något planerat. Jag har ingen aning om vad och det är jätteroligt att han vill överraska mig på detta sätt. Skall bli jättespännande och jag ser fram emot att få veta vad det är som pågår. Det enda jag vet är att vi skall någonstans, övernattning kommer att ske och det behöver vara bra väder. Man skulle kunna tro camping, men det tror inte jag.

Tyvärr så har det åskat och regnat hela natten och det är först nu det varit uppehåll en stund. Jag hoppas verkligen att det blir av och att vädret inte hindrar. Jag är packad för alla eventualiteter, tror jag, så jag är spänd på att komma iväg. Jag ingen aning om vart vi skall, vad vi skall göra, om vi är ensamma eller med släkt/vänner eller när vi kommer hem igen. Så ni kan ju förstå att jag är nyfiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar