onsdag 26 augusti 2009

Mix Megapol

Jag har aldrig lyssnat särskilt mycket på radio för de spelar alltid samma sak och bryter denna tomgång med dålig reklam. Trots detta har jag fastnat för Vinn Adams pengar på Mix Megapol varje vardagsmorgon. Det har varit ett roligt sätt att starta dagen. Tyvärr så är denna Cecilia som vikarierar för Gry obotligt dålig. Jag kan förstå att det inte är så lätt att gå in i ett sådant vikariat, men det blev ju inte bättre med tiden så jag la ner det.

Så här efter semestrar har jag gett dem en ny chans, men hon är ta mig tusan lika värdelös på att hålla i detta enda moment på radion som jag kan tänka mig att lyssna på. För att göra saker och ting värre så avslutar de varje tävling med antingen Killers - Human eller Sarah Dawn Finer med hennes senaste schlagerdänga. Man kan inte annat än att stänga av och Killers låt måste väl vara en av de sämsta som nånsin gjorts?!

"Are we humans or are we dancers?" När jag har denna förbaskat dåliga låt så vill jag nästan "killa" dem för att de för ut sådan skit i sin omvärld. Så nu chillar jag till en spellista på youtube med en faktiskt blandning av nya och gamla låtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar