onsdag 26 augusti 2009

Allmän update

Under våren och sommaren har jag gått i ny-mobil-tankar. Efter en hel del efterforskningar så bestämde jag mig slutligen och beställde en för snart tre veckor sen. Med den leveranstiden förstår ni nog att det blev en iPhone till slut. Min fösta kontakt med Apple-världen, hur skall detta gå? Jag som är en van, trogen och mycket nöjd Samsung användare. Man har sådana i-lands problem. Idag trodde jag nästan att den hade kommit för jag har beställt med SMS-avisering och jag fick ett sms från Telia, tyvärr var det bara reklam. Alla sätt skall man klämmas åt med reklam på. Får väl se om den dyker upp under veckan. Jag hoppas i alla fall att jag har den till nästa helg då det skall ut och resas. Jag räknar med att kunna se på film med den för att fördriva restiden.

Tidigare i år funderade jag på att återvända till skolan för att läsa till ekonom. Jag sökte, kom in och skall på måndag registrera mig på kursen. För er som håller räkningen kommer detta bli min tredje examen. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta över det.

Jag har fått mer tid över sen jag slutade träna. På grund av patellar tendinitis har mitt knä beordrats vila. De har tyvärr resulterat i lite voluminös påökning. Jag saknar att träna, men förutom det så mår jag bättre. Jag har inte alls samma problem att gå i trappor och mitt vänstra knä besvärar mig sällan nuförtiden. Det är bara det högra som vägrar ge med sig.

Bara en liten uppföljning för den som noterar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar