lördag 31 oktober 2009

Om jag hade haft någon fritid...

...så hade jag poppat mig lite popcorn, krupit upp i soffan och myst med familj och/eller vänner till en bra film eller något spel. Nu har jag ju inte det så jag får ägna mig åt min fallstudie och stundande tenta istället.

Som uppmuntring har jag tagit mig en paus och beställt Bon Jovis nya skiva som släpps i november, samt säsong 7 av Scrubs som också släpps i november. Dessutom säsong 3 av How I met your mother. Det skall bli jättekul, men jag har ingen aning om när jag skall ha tid att se något av det. Har i alla fall konstaterat att man kan handla på nätet utan kort mot faktura utan extra avgifter. Är van att handla på kort, men mot faktura går också bra antar jag när jag inte har någon aning om mitt lösenord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar