torsdag 22 oktober 2009

Jag är faktiskt...

...hjärtligt trött på Mix Megapol. Jag började lyssna på Vinn Adams pengar, så det händer att jag liksom fastnar på kanalen eftersom jag jobbar samtidigt och inte alltid har tid till att byta. Sen Cecilia kom det har det blivit jobbigt. Hon är velig och osäker och har fruktansvärt svårt att trycka sig ut och hålla tråden. Chop chop kvinna! Kom till skott!

Nu är Jagad igång, vilket iofs är en ganska trevlig tävling. Bor i ingemansland så det är inte aktuellt för mig, men jag gillar ledtrådar och försöka klura ut innebörden. Så nu det senaste har jag lyssnat mer än bara på morgonen, men nu orkar jag inte mer.

Dag ut och dag in, timme ut och timme in, spelar de samma jädra skräplåtar om och om och om och om och om och om och om IGEN! Jag vill inte höra om vi är humans eller dancer, den ger mig kväljningar. Jag är trött på att Sarah Dawn Finer yler at hon movar on för det gör hon inte, flera gånger om dan spelar de henne. För att inte säga Beyonce och Halo. Här den så mycket nu att jag blir suicidal och förbaskade Pink, imorse tror jag ta mig tusan att de nästan körde hennes låt back-to-back med lite mellansnack. Nu har jag sen länge stängt av och det är så fantastiskt skönt!

Ett sällan skådat lugn har infunnit sig. Jag skall först njuta av tystnaden och sen skall jag skapa min egen radio med spellistor på youtube. Där kan jag se till att det faktiskt blir en blandning med det bästa från idag och igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar