torsdag 29 oktober 2009

Lösenord för att shoppa online...

...infördes för ett tag sen, jag vet inte hur det har påverkat er men jag har inte handlat en sak. Så det är ju min plånbok tacksam för. Jag gick in på min internetbank och la till ett lösenord för att kunna handla när detta trädde i kraft. Av säkerhetsskäl tog jag inte ett av mina "vanliga" lösen utan jag lätt en slumpgenerator slumpa fram hur många som helst innan jag valde ett med blandade tecken, stora och små bokstäver samt siffror. Denna skrev jag ner för att memorera. Min kära fästman som avskyr att inte allt sker på data slängde lappen. Jag hoppas att lösenordet har skrivits in någonstans digital, vilket jag får kolla upp. Kontentan är iaf att jag kan inte handla. Jag vet inte vad jag har för lösenord och jag misstänker det är ett hinder om man vill byta också.

Jag som sitter och suktar efter de senaste säsongerna av How I met your mother och Scrubs. Tänkte investera i dessa och Bon Jovis senaste skiva i november. Får försöka hitta lösenordet före det, annars får jag väl masa mig i väg till något köpcentra någonstans som alla andra för att bli av med pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar