måndag 12 oktober 2009

Oj vad tiden går...

Det var längesen jag var här senast, men jag har fullt upp på alla nivåer. För att göra en snabb uppdatering utan ordning så;
* pluggar jag heltid på distans till företagsekonom (gillar inte min föreläsare)
* sliter ont på jobbet (kul att det finns att göra)
* har firat att min lille brorson fyllt 2 år (han växer så det knakar)
* har fått min iPhone (vilken är en rolig leksak, men som tyvärr bråkar med mig lite)
* har förundrats och förskräckts över Kommissarien och havet, men sett alla fyra avsnitt då jag läst böckerna (böckerna var ju som vanligt bättre, men det var kul att se Gotland, måste ta mig dit nån gång)
* hyrt Män som hatar kvinnor och gått på bio på Flickan som lekte med elden (de är okej, men böckerna är trots allt bättre, hur sega de än är)
* känner ett enorm sug att flytta till Italien, Spanien eller Portugal, det är ingen som har ett jobb åt mig? (vill ha siesta, sol, värme och god mat - leva livet medan jag ännu är i det)
* bröstmottagningen har fortfarande inte kallat mig
* fått skrapa mina första rutor för säsongen och en tjockare jacka + vantar har kommit fram
* ser fram emot att gå och se Sissel Kyrkjebö och Alice Cooper (inte vid samma tillfälle dock)
* också sjuk sugen på att gå och se nått på Göteborgsoperan - några rekommendationer?
* har haft inbrott i bilen en andra gång på en månad (denna gången fanns det inget att ta)
* känner mig frisk efter virusinfektionen
* ser fram emot att Bon Jovi kommer med en ny skiva i november
* reumatismen gör det svårt för mig att sova - retar mig, kanske jag måste bli en pillertrillare ändå
* gläds med mina vänner som lyckats med det de företar sig
* förargas med mina vänner som upplever orättvisor
* fortfarande lyckligt lottad över de familjer och vänner jag har omkring mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar