måndag 6 juli 2009

DVD kavalkad!

Förra veckan gjorde jag äntligen slag i saken och beställde Scrubs s. 6! Som jag har längtat efter den. Dessutom hade MegaStore kampanj på DVD-boxare så jag beställde även s. 1 & 2 av How I met your mother. Tyvärr fanns inte dessa i lager så jag vet inte riktigt när jag kan vänta mig leverans, men det skall bli kul när de kommer! Jag är alltid i behov av humor. Första gången jag beställer från MegaStore så jag har ingen erfarenhet av hur de är, men de skall väl vara bra hoppas jag. Det återstår att se, men jag tycker inte det borde vara några problem.

Sen gillar jag även Two and a half men skarpt och jag har faktiskt för första gången i mitt liv fastnat för en brittisk serie, Coupling, den är precis så vriden som jag gillar. Får se om jag inte kommer att utöka DVD box biblioteket med tiden, till min fästmans fasa.

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med lite boxar! Bra smak har du också ;) Min pojkvän har alla Scubsboxarna, helt underbart! Vi håler för tillfället på att beta av flera OC boxar.

    SvaraRadera
  2. Man tackar :o) Har faktiskt inte sett OC, kanske skall lägga den å listan, men det är väl inte en humorserie? Märker ju ovan att det är dit jag snöat in. Kanske dags för förändring, eller i alla fall variation.

    SvaraRadera