onsdag 27 januari 2010

Livet rullar vidare...

...i samma snabba takt som det brukar. Som vanligt så har jag massor av bollar i luften samtidigt, en del roligare än andra. Jag pluggar heltid och får helt ärligt erkänna att jag har inte riktigt kommit igång med denna terminen ännu. Har lite oavslutade på den förra som jag prioriterar.

På jobbet är det just nu ganska lugnt, men det är som det brukar. Det går alltid i vågor och januari har varit hektiskt fram tills nu, så det gäller att ta några djupa andetag, jobba undan lågprioriterat och spara krafterna till nästa våg.

Vintern håller oss fortfarande i ett hårt grepp. Även om jag gillar snö så tycker jag även om vår och för själens välbefinnande så hade det inte varit dumt om den hade kommit annalkande.

Min kära fästman har också jobbat väldigt hårt, som han brukar, men det har varit extra mycket denna hösten. För bådas vår skull, som jobbar oavbrutet så hade det varit trevligt att komma ifrån lite. Så därför så har jag tagit på mig att försöka ordna en resa. Det måste bli av för det skulle bli så otroligt roligt!

Jag mailade alla våra vänner för att höra vilka som hade möjlighet att följa med och som det verkar så kommer vi i maj att åka 9 st någonstans söderut. Förslag om Franska Rivieran och Teneriffa ligger på bordet. Vi får se vart vi hamnar, det viktiga är att det blir av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar