fredag 19 mars 2010

Jag är på nätet ser jag...

Satt och kikade på SSFPA:s hemsida inför sommarens dokumentation av hällristningar och såg att jag faktiskt hamnat med på bild! Kortet är taget från den tredje hällen vi arbetade på första gången jag var med. Inte långt därifrån hittade jag skålgropar som inte upptäckts tidigare. Det var kul!

SSFPA

Det går inte att länka direkt till bilden, men ni hittar den på Arbetsseminar / Fältarbete. Fjärde raden ner och längst till vänster ligger jag och målar i en hällristning.

MP3 hörlurarna ser lite oartigt ut får jag erkänna, men det annonserade jag innan att jag gärna ville ha lite arbetsmusik och att jag hade volymen långt så det var på intet vis distanserade. Om det inte hade varit okej, så hade jag inte satt i dem och vi hade många, långa och trevliga diskussioner om allt möjligt. Det var hur trevligt som helst!

Vare sig ni är intresserade av arkeologi / hällristningar eller ej, så är det ett mycket trevligt och annorlunda sätt att spendera en veckas semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar