fredag 12 februari 2010

Melodifestivalen Del I

Jag missade Melodifestivalen förra helgen eftersom jag var och såg Snabba Cash på bio. Skall ärligt erkänna att en djupt rotad tradition luckrades upp med alla deltävlingar. Jag har helt enkelt inte tid och ork.

Nu tänkte jag dock ge dem en ärlig chans och se det igen via SVT Play för det var jag säker på att man skulle kunna. Dock hur jag än letar så hittar jag inte föreställningen, däremot så hittar jag de fyra bidrag som gick vidare. Om de är de bästa av de som ställde upp så finns det inga vinnare och då behöver jag inte se resten av programmet heller. För det var faktiskt inga bra låtar. Inte för att jag kan göra det bättre själv, men så är jag inte på tv heller. Eller vilket jag skulle kunna kanske, ribban är inte satt särskilt högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar