tisdag 8 december 2009

Oj vad fort tiden går...

Det har varit mycket det senaste, men å andra sidan, när är det inte mycket? Sen mitt senaste inlägg så har jag firat en kompis 30 årsdag, min fästmans födelsedag och jobbat som en tok. På det så pluggar jag numera även heltid också så tiden räcker verkligen inte till. Helt enkelt har jag slitit en hel del det sista, men jag har fått jobbat undan och tilldelas VG på de uppgifter jag lämnat in och det känns bra. Då gör jag i alla fall något rätt.

Nu är det snart jul och jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gått. Det är så man blir mörkrädd. En av de roliga sakerna med att julen närmar sig är alla festligheter som blir. Bara den senaste veckan så;
I torsdags - julbord med en samarbetspartner till jobbet
I fredags - ut och äta med vänner (det har iofs inte med jul att göra, men det är kul)
I lördags - julbord med jobbet och respektive
I lördags - glöggfest hos nya vänner
I söndags - julkonsert i Scandinavium
Igår - jultallrik med en hel hög med nya bekanta

Det har varit superkul allting. Känns som om jag inte varit hemma på en vecka, så nu är det plugg som gäller för allt vad tygen håller och så måste jag utföra lite marktjänst under tiden också. Kanske lyssna på föreläsningar medan jag tvättar? Oavsett så har denna helgen varit ett välkommet avbrott, eftersom jag visste att det skulle vara mycket nu så pluggade jag varenda minut förra helgen. Det är ett sånt ryck som måste till nu för att komma ikapp efter de senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar